WebTV is voor een bedrijf de bekroning van een intelligent en strategisch communicatiebeleid. Wie over een eigen televisiejournaal of een bedrijfskanaal beschikt, zet de ultieme stap naar een communicatie die de doeltreffendheid van de "nieuwsbrief" met de impact van video verbindt.
WebTV:
- brengt voor uw bedrijf een sterke commerciële boodschap uit,
- draagt uw waarden uit naar een welgekozen publiek,
- bevordert de klantentrouw,
- overtuigt prospects
- en valoriseert de werknemers en arbeiders van uw bedrijf.
WebTV brengt mensen samen en draagt zo bij aan de groepscohesie.
Enkele onderwerpen om aan te snijden:
- een nieuw product of een nieuwe dienst,
- een evenement of een beroepssalon,
- klantenbezoek,
- tips & tricks,
- getuigenis van een tevreden klant.
Is dit moeilijk om op punt te zetten?
Technologisch gezien niet! Er komt wel wat redactioneel werk aan te pas. De tekst voor een Tv-journaal van 5 tot 7 minuten stemt overeen met een inhoud van 3 A4’tjes. De opnames nemen ongeveer 2 uur in beslag, zonder verplaatsingen. De montage verloopt snel. U mag rekenen op ongeveer een halve dag om het journaal klaar te stomen (zonder computergraphics).
Om hun doel te bereiken, moeten journaals elkaar opvolgen. We bevelen aan om minstens 2 journaals te maken voor de realisatie van een kanaal. Vervolgens is de productie van een journaal per maand een minimum.
WebTV: een nieuwsbrief, maar dan beter in alle opzichten!